.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روحانی توان منزوی کردن تفکر افراط را در کشور دارد
انتقاد الیاس حضرتی از افراطیون مجلس

الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد در گفت و گو با سایت جمهوریت گفت: رای قاطع مردم به دکتر حسن روحانی در خرداد ماه سال جاری حاوی این پیام عمده  بود که مردم می خواهند از مباحثی که باعث تنش و دلگیری و دلمشغولی و تشدید اختلافات می شود دور شوند.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس ششم در ادامه این مطلب افزود:مردم با نشاط بر پای صندوق های رای آمده اند و بر گذشته ها صلوات فرستادند.

حسن روحانی مدیر استفاده از ثانیه ها است

این فعال سیاسی با اشاره به ارائه سریع و به موقع لیست کابینه وزرای پیشنهادی از جانب دولت یازدهم به مجلس گفت: دکتر روحانی مدیری است که در حال استفاده از ثانیه ها است و حیف نیست این زمان در مجلس صرف این دست از دعواها شود.

این نماینده مردم در مجلس سوم ، چهارم ، پنجم و ششم تصریح کرد: مجلس حق دارد که به هر وزیری که می خواهد و صلاح می بیند رای اعتماد بدهد اما از طرف دیگر نیز مجلس می تواند در یک حرکت مناسب به کل کابینه رای اعتماد داده و با این کار نشان دهد که همراه دولت و همگام او برای برداشتن این بار سنگین است.

روحانی توان منزوی کردن تفکر افراط را در کشور دارد

وی با انتقاد به اظهارات برخی از افراطیون در جلسات رای اعتماد مجلس و با بیان این که روحانی توان منزوی کردن تفکر افراط را در کشور دارد، گفت: ویژگی بارز و توانایی عمده و مزیت نسبی دکتر روحانی این است که قدرت و برنامه و مدیریت را در این راستا قرار داده است که از تمامی ظرفیت نیروهای عاقل و پخته اصولگرا و از تمامی نیروهای ریشه دار و معتدل و معقول و توانمند اصلاح طلب استفاده کند و از افراطیون اردوگاه های هر دو جناح دور بماند.

وی تاکید کرد: این توانمندی در کابینه وی نیز به خوبی به تصویر کشیده شده است.

حضرتی تصریح کرد: اگر کسی بتواند در این کشور مدیریتی را راه اندازی کند که از تمام ظرفیت های نیروهای عاقل با تجربه و دلسوز استفاده کند، و با میدان دادن به نیروهای عاقل و پخته باعث انزوای تفکر افراط شود، خدمت بسیار بزرگی به خانواده نظام و انقلاب کرده است.

این فعال سیاسی و رسانه ای تاکید کرد: دولت های مختلفی از اصولگرایان و اصلاح طلبان تا به امروز بر سر کار بوده اند اما هنر روحانی در این است که می خواهد از نیروهای هر دو اردوگاه استفاده کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 مرداد 1392
خیلی جالبه!!!
به زور 51 در صد رای آوردن هی اصرار دارن بگن قاااااطع....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.